Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами да двама човека 30 минути .. на старата кола за точно 3 минути се сваляше ... сега реших да ги оставя .. иначе ми казаха цена 60лв за премахването + затапването..
    П.с колата работи в сервизен режим и до 2200 оборота е мъртвец .. изведнъж надува и се чува завихрянето на турбото .. ще се гледа и за сцепени маркучи .. п.с каква е разликата между дебитомерите на meat and Doria и bosch .. оригинално е сложен бошoв .. който е 130 лв .. другият е с 20лв по скъп? Кода на другия е различен ама излиза в каталога че става и за моята ?
    Last edited by Niki96; d.m.y г., 19:07.

    Comment


    • #17
      Когато се прави, се прави нацяло:
      Махат се клапите, затапва се егр-а, маха се ДПФ-а и се ремапва.

      Тогава вече ще имаш безпроблемна кола, която като бонус и ще върви хубаво и ще е по-икономична.
      156 2.0TS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
        Когато се прави, се прави нацяло:
        Махат се клапите, затапва се егр-а, маха се ДПФ-а и се ремапва.

        Тогава вече ще имаш безпроблемна кола, която като бонус и ще върви хубаво и ще е по-икономична.
        Разбирам колега ... но най ниската цена за комплексно премахване на горепосочените неща от теб възлиза на 600 лева .. които са непосилни на този етап ... може би лятото

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
          Ами да двама човека 30 минути .. на старата кола за точно 3 минути се сваляше ... сега реших да ги оставя .. иначе ми казаха цена 60лв за премахването + затапването..
          П.с колата работи в сервизен режим и до 2200 оборота е мъртвец .. изведнъж надува и се чува завихрянето на турбото .. ще се гледа и за сцепени маркучи .. п.с каква е разликата между дебитомерите на meat and Doria и bosch .. оригинално е сложен бошoв .. който е 130 лв .. другият е с 20лв по скъп? Кода на другия е различен ама излиза в каталога че става и за моята ?
          Затапването е за 10мин работа. Купуват се тапи за блок(сигурно са 5лв всичките) набиват се в отворите и забравяш завинаги и изключваш проблема като възможен. Но вие по друга логика работите ми се струва. Успех.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Колега махай клапите и не се занимавай с никакви ремонтни комплекти и цената на този ремонт е далеч от 60 лева
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              Затапването е за 10мин работа. Купуват се тапи за блок(сигурно са 5лв всичките) набиват се в отворите и забравяш завинаги и изключваш проблема като възможен. Но вие по друга логика работите ми се струва. Успех.
              Как за 10мин ? Вярно че донякъде може да се манипулира и отгоре, но на 5ти цилиндър има и отвор отдолу където захваща моторчето към клапата ?
              То се разглобява половината кола докато излезе всмукателния колектор. Да не говорим че някой 1.9ки са с пласмасов колектор (така съм чувал, не съм виждал реално на 159, виждал съм на Крома 1.9/150ка)
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Как за 10мин ? Вярно че донякъде може да се манипулира и отгоре, но на 5ти цилиндър има и отвор отдолу където захваща моторчето към клапата ?
                То се разглобява половината кола докато излезе всмукателния колектор. Да не говорим че някой 1.9ки са с пласмасов колектор (така съм чувал, не съм виждал реално на 159, виждал съм на Крома 1.9/150ка)
                Абсолютно, моята беше с пластмасов и както каза се разглобява половината кола през окачване и чудесии че да се махне колектора... няма как да е 10 мин (поне в моя случай 1.9 150 с пластмасов колектор)

                Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Как за 10мин ? Вярно че донякъде може да се манипулира и отгоре, но на 5ти цилиндър има и отвор отдолу където захваща моторчето към клапата ?
                  То се разглобява половината кола докато излезе всмукателния колектор. Да не говорим че някой 1.9ки са с пласмасов колектор (така съм чувал, не съм виждал реално на 159, виждал съм на Крома 1.9/150ка)
                  Имам предвид,при положение,че са били свалили колектора на земята.
                  Присъствал съм ,когато сваляха моите и знам,че е много работа
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Имам предвид,при положение,че са били свалили колектора на земята.
                    Присъствал съм ,когато сваляха моите и знам,че е много работа
                    Моя грешка, пропуснал съм това че колектора е бил свален.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #25
                      Така е .. на момента нямаше какво да направиме .. а и нямаше как да я оставя .. важното е че са здрави и работещи ... ще имам време да реагирам с отстраняването им ... поне проблема не е в тях а в дебитомера ... ограничава мотора и не може да “диша” реално няма въздух да изгори влараното гориво и от там се получава “мелянето” неравномерна работа и притрисане с вибрация .. сега го откачих и оставих колата в “сервизен” режим сега си върви на пушка .. но ще сменям първо дебитомера

                      Comment

                      Working...
                      X